۵ پاسخ

اره گلم من با شیر ولرم یا سرد میخورم

نباید داغ باشه خاصیتشو از دست میده
باید به دمای محیط رسیده باشه تقریبا

منم با آب ولرم میخورم

منم با آب ولرم میخورم

بااب بهتره

سوال های مرتبط

مامان دُخملی🩷💚 مامان دُخملی🩷💚 ۶ ماهگی
مامان محمد حسین🩵 مامان محمد حسین🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان چنگیز مامان چنگیز ۸ ماهگی