۶ پاسخ

اره چیز خاصی نیست بدون نسخه هم میدن

اصن نسخه ای نیست. مکمله. اما با دکتر مشورت کن

من ک بدون نسخه گرفتم با طعم کاکائوش در کل مزه دار نیست ولی برا روزی یکی دوبار خوبه با شیر بخور ک کلسیمش بیشتر بشه

اره عزیزم طعم کاکائو بخر با شیر هم بخور عالی میشه

آره من همیشه بدون نسخه میگیرم دکترم اعتقادی به این چیزا نداره

آره اما چون کلی ویتامین داره
دیگه قرص مولتی ویتامین نباید بخوری
منم روزی دوبار لیدی میل میخورم
با یدونه قرص آهن

سوال های مرتبط

مامان 🐣بانی 🐣 شاهان مامان 🐣بانی 🐣 شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی