۴ پاسخ

من‌وزنش کم بود دکتر نوشته.
سر خود نخور

من بی نسخه میخورم البته به دکترمم گفتم

چقدر وزن بچه کمه!؟
اگر قند داشته باشی دو برابرش میکنه

فکر کنم باید دکتر بنویسه

سوال های مرتبط

مامان 🐣بانی کوچولو🐣 مامان 🐣بانی کوچولو🐣 هفته سی‌ونهم بارداری