۷ پاسخ

من فقط آبجوش میزنم طعم کاکائو...مزه این پودرهای باشگاهی می‌ره 😅

پودر لیدی میل رو برا چی میخورن؟

من با ابجوشی ک گرم شده میخورم

من با آب جوش خنک شده می‌خوردم طعم کاکائوییش

من با شیر میخورم

با آب ولرم بهترین نتیجه رو میده
با شیر که اصلا ترکیباتشون تداخل داره

با همه چی میتونی بخوری. دکتر من گفت با هرچیزی ک حالتو بد نمیکنه بخور

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهفتم بارداری