۴ پاسخ

من با شیر میخورم مزه اش بهتر میشه

آره با شیر بخور خوشمزه تره

با شیر خوشمزه تره

خب با شیر بهتره ولی بعضیا براشون سنگینه
حالا نصف لیوان با شیر امتحان کن خوشت اومد بخور

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان مهدیار و ماهلین مامان مهدیار و ماهلین هفته سی‌ونهم بارداری