۴ پاسخ

من یک هفتس گرفتم با شیر و موز و کره بادوم زمینی قاطی میکنم میخورم

خودتون میخورین واقعا برا وزن نی نی خوب یکی خوردم من

آره من با شیر میخورم

اره عزیزم من ی بارش با شیر میخورم ی بار با اب

سوال های مرتبط

مامان جوجه 👶🏻👼🏻 مامان جوجه 👶🏻👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهفتم بارداری