۴ پاسخ

دو پیمانه با یک لیوان آب جوشیده سرد شده میخورم، گاهی روزی دو وعده میخورم

دو پیمانه با یه لیوان شیر میخورم چون با آب اصلا مزه خوبی نداره

من دو پیمانه رو با شیر قاطی میکنم میخورم

باشیر بخور

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه 👶🏻👼🏻 مامان جوجه 👶🏻👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان نورهان مامان مامان نورهان ۱۱ ماهگی
مامان D.O.N.Y.A 💓👧🏻 مامان D.O.N.Y.A 💓👧🏻 ۳ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱ ماهگی