پودر لیدی میل چجوری بخورم؟؟؟؟

۶ پاسخ

من دوشیر میریزم میخورم قابل خوردن باشه

روش نوشته دوپیمانه بایه لیوان اب روزی دوتالیوان

اب جوشیده یااگه نمیتونی بااب بخوری ابمیره یاشیرهم میشه خورد
منکه دیگه هیچ طوره نمیتونم بخورم ازبوش هم متنفر شدم😑

میتونی ی قاشق صب بخوری ی قاشق غروب میتونی با آب یا شیر قاطی کنی

روش دستور خوردنشو نوشته

یه قاشق توی آب یا شیر سرد

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۱ ماهگی
مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان جوجه 👶🏻👼🏻 مامان جوجه 👶🏻👼🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شایسته و ترانه مامان شایسته و ترانه ۵ ماهگی
مامان مامان نورهان مامان مامان نورهان ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وسوم بارداری