سوال میگم پودر لیدی میل کیا بخورم

۵ پاسخ

منم سونو ۳۲هفته۱روز بود ولی طبق استخوان بندی بچه ۳۱هفته ولی ماما با معاینه شکمی میگفت انگار ۳۰هفته ست..ولی من برا بچه اولم انقد گفتن کوچکه خداروشکر موقع دنیااومدن ۳۲۰۰بود۵۳قد تو سن۳۸هفته

اها پس مثل میان وعده بخور گلم .من اکثرا صبح و عصر میخورم

صبح و شب

من ک گفتن ۴پیمانه بخور تو دو وعده.دیگه هروقت دلت خواست

من قبل خواب میخورم .روزی یبار هرموقع خوردید

سوال های مرتبط

مامان D.O.N.Y.A 💓👧🏻 مامان D.O.N.Y.A 💓👧🏻 ۳ ماهگی
مامان lavin مامان lavin هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هلما مامان هلما هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی جدید.. مامان نی نی جدید.. هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسرکم ودخترکم❤️ مامان پسرکم ودخترکم❤️ ۵ ماهگی
مامان 𝐓𝐢𝐚𝐫𝐚💗 مامان 𝐓𝐢𝐚𝐫𝐚💗 ۵ ماهگی
مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی