من مصرف نکردم
برای من اصلا نداشت فقط خودمو چاق کرد😥
برا من تاثیر داشت
امروز به پست تو اینستا دیدم ماما نوشته بود وقتی بهتون میگم وزن طبیعیه دیگه پودر نخورید بعد طرف خورده بود طبیعی زاییده بود ۴/۲۰۰ بود بچش
برا منم تاثیری نداشت حالمو بدترم میکرد
برامنکه اصلانداشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.