سلام دوستان پودر لیدی میل چطوری بخورم ؟

۷ پاسخ

چون حاوی آهن هستش نباید با شیر مصرف بشه
با ی لیوان آب ولرم مخلوط کن بخور کاکائویی بهتراز طعم های دیگه اس

ی پیمانه تو یه لیوان شیر
من غروب ها میخورم

پس چرا دکتر ب ما نداده

من روزی دو پیمانه میریختم تو شیر میخوردم
و عصر ها میخوردم

من روزی ی بار یک ساعت بد شام و یک ساعت قبل خواب میخورم
دوپیمانه میرزیم تو شیر میخورم با اب نتونستم بخورم

سلام این پودر برا چیه؟

با یه لیوان اب یا شیر هرکدومو دوس داری من عصرونه میخورم

سوال های مرتبط

مامان نی نی جدید.. مامان نی نی جدید.. هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان 𝐓𝐢𝐚𝐫𝐚💗 مامان 𝐓𝐢𝐚𝐫𝐚💗 ۵ ماهگی
مامان D.O.N.Y.A 💓👧🏻 مامان D.O.N.Y.A 💓👧🏻 ۳ ماهگی
مامان معجزه خدا🤲 مامان معجزه خدا🤲 روزهای ابتدایی تولد