۴ پاسخ

من روزی ۲ پیمانه بعد ناهار با اب خنک میخورم
طعم کاکائو گرفتم و موز ولی موز بهتره طعمش

من روزی ۲ بار
هر بار دو پیمانه تو شیر میریزم
به گفته دکترم

دو پیمانه بریز تو شیر یا اب ولرم قاطی کن بعد میل کن روزی یکبار

روزی دو پیمانه کلا به من گفت بخور.
من خودم یه پیمانه بعد صبحانه میخورم یه پیمانه عصر .گفت یا داخل ابمیوه یا شیر یا اگه نبود اب جوشیده ولرم.ولی قدرت اثرش داخل شیر بیشتره یا ابمیوه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شاهان گل پسرمون مامان شاهان گل پسرمون روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی جان مامان نی نی جان ۱۰ ماهگی