ولی میگن طعم وانیلی بیشتر وزن میده راسته ؟
اگه میگیری کاکائو بگیر وانیلی خیلی بد مزس
مثل شیر خشک پودر برای کسایی که وزن نینیشون کمه
من خوردم 6تاش تاثیر زیادی نداشت
پودر شبيه شيرخشك كه پروتئين بالايي داره و براي وزن گيري جنين تو هفته هاي اخر مناسبه اگه خودتون قند نداريد و جنين كم وزنه ميتونيد روزانه دو ليوان هر بار دو اسكوپ با شير مخلوط كنيد و ميل كنيد من هنوز نخوردم چون زوده برام اما شنيدم طعم وانيليش خيلي بدمزست و طعم كاكائو و موزش خوبه
مثل شیر خشک هست داخل شیر یا اب میریزی میخوری واسه وزن جنینه تپلو بشه
يه پودريه براي وزن دهي به جنين
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.