۷ پاسخ

ولی میگن طعم وانیلی بیشتر وزن میده راسته ؟

اگه میگیری کاکائو بگیر وانیلی خیلی بد مزس

مثل شیر خشک پودر برای کسایی که وزن نینیشون کمه

من خوردم 6تاش تاثیر زیادی نداشت

پودر شبيه شيرخشك كه پروتئين بالايي داره و براي وزن گيري جنين تو هفته هاي اخر مناسبه اگه خودتون قند نداريد و جنين كم وزنه ميتونيد روزانه دو ليوان هر بار دو اسكوپ با شير مخلوط كنيد و ميل كنيد من هنوز نخوردم چون زوده برام اما شنيدم طعم وانيليش خيلي بدمزست و طعم كاكائو و موزش خوبه

مثل شیر خشک هست داخل شیر یا اب میریزی میخوری واسه وزن جنینه تپلو بشه

يه پودريه براي وزن دهي به جنين

سوال های مرتبط

مامان میران💙 مامان میران💙 ۵ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گــل پسـر👦🏻 مامان گــل پسـر👦🏻 هفته سی‌وششم بارداری
مامان سپهر و آسمان مامان سپهر و آسمان هفته سی‌وهفتم بارداری