دخترا پودر لیدی میل کدوم طعمش بهتره

۱۲ پاسخ

موزی

من موزی گرفتم دوس دارم

موزی ‌‌

من وانیلی دوس دارم میخورم

من موزي دارم

ترومام از لیدی میل خوشمزه تره بنظرم اونم کاکائوییش

شمام مثل من به زور میخورین بدمزس 🤢

فقط کاکائوی نگیر من گرفتم نمیتونم بخورم موزی گرفتم با اب سرد قاطی کن بخور

من دو قوطی کاکائو خوردم تا حالا
یکم شکر قاطیش میکردم خوب میشد

من کاکائویی دارم. با ابجوش قابل تحمله

وانیلی و موزی

من وانیل خیلی دوست دارم

سوال های مرتبط

مامان میران💙 مامان میران💙 ۵ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۱ ماهگی
مامان :)))) مامان :)))) ۱۰ ماهگی
مامان نیلا 👼🏻 مامان نیلا 👼🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نورا✨🥹😍 مامان نورا✨🥹😍 ۸ ماهگی
مامان پرنسس🎀🧸 مامان پرنسس🎀🧸 ۱ ماهگی