خانوما پودر لیدی میل کدوم طعمش خوبه؟؟

۶ پاسخ

اگه مزه شیرینی دوست داری کاکائو اگه نه وانیل
ولی در کل یکم مزه شوری دارن همشون

کاکائو و موزش خوبه
توت فرنگی و وانیلش مزخرفه

من کاکائوییش رو دوست دارم

من کاکایویی خوردم و تموم کردم اما مزشو دوست نداشتم ،الان توت فرنگی گرفتم بنظرم بهتره 💕

من کاکایویی خوردم خوب بود

من کاکائویی خوردم قبلا خوب بود

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۱ ماهگی
مامان :)))) مامان :)))) ۱۰ ماهگی
مامان میران💙 مامان میران💙 ۵ ماهگی
مامان گــل پسـر👦🏻 مامان گــل پسـر👦🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری