سلام پودر لیدی میل کدوم طعمش خوبه بخرم؟

۶ پاسخ

من موز گرفتم باشیر میخورم خوب میشه

کاکائوش خوبه
روزی دوبار میخورم

فک کنم کاکائوییش خوشمزه تر باشه چون من هم موزیشو دارم هم توت فرنگیشو به زور میخورم

کاکائویی من گرفتم با شیر میخورم مث شیر کاکائو میشه

کاکائو

موزی خوشمزس

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۱ ماهگی
مامان :)))) مامان :)))) ۱۰ ماهگی
مامان نورا✨🥹😍 مامان نورا✨🥹😍 ۸ ماهگی
مامان میران💙 مامان میران💙 ۵ ماهگی
مامان گــل پسـر👦🏻 مامان گــل پسـر👦🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤️مهرا❤️ مامان ❤️مهرا❤️ هفته سی‌وششم بارداری