۱۰ پاسخ

همش زهرمار🥴

کاکا و با شیر پر چرب

همشون بد ب نظر من اول کاکائو خریدم مزه مولتی ویتامین میده حالم و خیلی بد کرد الان موزی گرفتم بهتر از کاکائو

من فست میل گرفتم طعم وانیلی
بنظرم خوشمزه است دوست دارم

موز خوبه من کاکاعوشو اصلا دوس نداشتم

سلیقه ایه. ولی من از وانیلی بیشتر خوشم اومد. مزه بستنی آب شده میده

کاکائو

وانیلی از همه بهتر بود واسه من

کاکایو

کاکائو

سوال های مرتبط

مامان میران💙 مامان میران💙 ۵ ماهگی
مامان گــل پسـر👦🏻 مامان گــل پسـر👦🏻 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آیهان👶🏻🌙 مامان آیهان👶🏻🌙 ۴ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۲ ماهگی
مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم ۱۰ ماهگی
مامان نیلا 👼🏻 مامان نیلا 👼🏻 هفته سی‌ویکم بارداری