خانما میگم ک لیدی میل بدون قندم داریم؟
اگ داریم اسمش چیه؟

۳ پاسخ

من ک میخورم اصلا شیرین نیست

نخور الکی وزن خودتو دوبرابر میکنی من خوردم تو یه هفته سه کیلو اضاف کردم

ن عزیزم فکر نمیکنم
اما اگه میخوای قندت و نبره بالا اصلا شب نخور
و بعد خوردنش فعالیت داشته باش

سوال های مرتبط