۸ پاسخ

نه چون وزن و قندت اگه بالا باشه ضرر داره وزن بچت پایینه مگه؟

خودتم چاق میشیا من تو ۲ هفته ۲ کیلو اضافه کردم

من واقعا چیزی که دکترم نگه انجام نمیدم

اگروزن اوکیه اینکارونکن

نه عزیزم احتیاجی نیست

آخه این چ عادتیه دوست دارین سرخود چیزی مصرف کنید؟

اره ولی زیاد چاق میکنن

اگر قندتون بالاس یا لب مرزه نکنید.
قندو میبره بالا.

وزن بچت مگه پاینه میخوای بخوری

سوال های مرتبط

مامان گندم و دوقلوها مامان گندم و دوقلوها ۱۳ ماهگی