بعد هربار شیر دهی آروغ بچه گرفته بشه به نظرم دلدرد نمیشه
من هر از گاهی که ببینم داره به خودش فشار میاره پاهاشو جمع میکنم تو شکمش یا دوچرخه میزنم براش بعدش دسشویی میکنه آروم میشه
خداروشکر تا الان جواب داده و دختر آرومی بوده🥰🥰
دست راستت رو سر من
اره داداش من الات ۲۷ سالشه ولی مامانم خیلی اروم و خوابالو بوده 😂😂
اره بچه خواهرشوهرم
حتی بعد دوتا بچه نمیدونه چجوری اروغ بچه میگیرن
بچه هاش حتی برای شیر بیدار نمیشن خودش سر ساعت شیر میده بهشون
آره ما فامیلمون دکتر تغذیه اش ، دکتر طب سنتی بود انقد همچی رو آن تایم و به موقع و مقوی و به اندازه خورد بچه اش هیچ کولیکی نداش
پسر من اصلا کولیک و رفلاکس نداشت
خواب شبش هم خیلی خوب بود امیدوارم دومیه هم همینطوری باشه 😅
فععععک نکنم🤣🤣🤣 نگا به هر حال یکمو همه دارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.