۳ پاسخ

برادرم ۹سال زندگی نباتی داره انترامیل میدیم بهش اره خوب وزن میده تپلی میکن

اره من دکتراینو بهم داد حتی گفت ازلیدی میل هم بهتره منتهی مدل پرپروتئین باشه بهتره

مامان من دیابت داره و انترامیل دیابتی میخوره واسه اینکه عضلاتش از دست نره

سوال های مرتبط

مامان امیررضاامیرحسین مامان امیررضاامیرحسین ۱۰ ماهگی