من به هفتهست دارم میخورم
شنبه میخوام برم سونو
نمیدونم چقدر تاثیر گذاشته
بهت میگم
من لیدی میل میخورم دکتر گفت ژنتیکی بچه ریزه ولی تا روز زایمان بخور
و کفت بچه درشت نباشه خیلی بهتره برا زایمان طبیعی
منم میخورم
من چند روزه دارممیخورم هنوز سونو نرفتم ببینمتاثیر داشته یان
من فست میل استفاده کردم ج داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.