۵ پاسخ

من به هفته‌ست دارم میخورم
شنبه میخوام برم سونو
نمیدونم چقدر تاثیر گذاشته
بهت میگم

من لیدی میل میخورم دکتر گفت ژنتیکی بچه ریزه ولی تا روز زایمان بخور
و کفت بچه درشت نباشه خیلی بهتره برا زایمان طبیعی

منم میخورم

من چند روزه دارم‌میخورم هنوز سونو نرفتم ببینم‌تاثیر داشته یان

من فست میل استفاده کردم ج داد

سوال های مرتبط