۵ پاسخ

ماه ۹ بخور بهتره

۲۷ هفته

طبق تجویز پزشکه
به طور معمول اگه وزن کم باشه از ۳۲ هفته میدن
بعضیا خیلی دیگه صدک شون پایینه زودترم میخورن
اما قبل ۲۸ کلا متخصصین توصیه نمیکنن چون قندش بالاست

بعد سونوی وزن اگه وزن پایین باشه میخورن

بنظرم بادکترت مشورت کن عزیزم شایدنیاز نباشه بخوری یامناسبت نباشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۱ ماهگی
مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مهوا وجوجه هام🐣🐣 مامان مهوا وجوجه هام🐣🐣 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان عطرین خانوم❤️ مامان عطرین خانوم❤️ ۱۱ ماهگی