مامانا شما لیدی میل رو چند می‌خرین از داروخونه؟

۸ پاسخ

چرا میخورید دکتر نوشته؟

۳۶۰گرفتم

نخریدم ولی ۳۰۰و خرده ای پرسیدم

۳۶۵ خریدم

من آخرین ۴۵۰حساب کرد برام .با خودم گفتم همون رو آجیل بخورم بهتره

۳۶۵
طعم کاکائو یا وانیل بگیر

۳۶۵ گرفتم جمعه

من هنوز نخریدم دیروز پرسیدم گفت سیصد خورده ای

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس روزهای ابتدایی تولد
مامان ماه خانوم🌛🎀 مامان ماه خانوم🌛🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا خانم😍🦋 مامان نورا خانم😍🦋 روزهای ابتدایی تولد