باید پزشک تشخیص بده
من بعد از سونوگرافی وزن، توی ۳۱ هفته شروع کردم ولی علتش این بود که نینی یه کوچولو وزنش کم بود
یعنی برای هر کسی لازم نیست که تجویز بشه
باید دکتر بگه بخور طبق وزن بچه ...همینجوری که نباید بخوری 😐
از ۳۰هفته
حواستون باشه من سر بچه اولم گفت بخورم ۴-۵ تا قوطی خوردم. بعدش بچم حساسیت شدید گرفت دهنمون سرویس شد
۳۱ هفتگی
۳۲هفته
دکتر ب من الان داده چون رشد بچه کمه
من از الان شروع کردم چون هم وزن خودم زیر نموداره هم دلم میخواد نی نی یکمی تپلی بشه
من از دیروز شروع کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.