مامانا از چند هفته لیدی میل رو شروع کردین؟؟

۹ پاسخ

باید پزشک تشخیص بده
من بعد از سونوگرافی وزن، توی ۳۱ هفته شروع کردم ولی علتش این بود که نی‌نی یه کوچولو وزنش کم بود
یعنی برای هر کسی لازم نیست که تجویز بشه

باید دکتر بگه بخور طبق وزن بچه ...همینجوری که نباید بخوری 😐

از ۳۰هفته

حواستون باشه من سر بچه اولم گفت بخورم ۴-۵ تا قوطی خوردم. بعدش بچم حساسیت شدید گرفت دهنمون سرویس شد

۳۱ هفتگی

۳۲هفته

دکتر ب من الان داده چون رشد بچه کمه

من از الان شروع کردم چون هم وزن خودم زیر نموداره هم دلم میخواد نی نی یکمی تپلی بشه

من از دیروز شروع کردم

سوال های مرتبط

مامان محمدمهدی مامان محمدمهدی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گیسو وروناک مامان گیسو وروناک روزهای ابتدایی تولد
مامان غزل و تودلی❤️ مامان غزل و تودلی❤️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نورا خانم😍🦋 مامان نورا خانم😍🦋 روزهای ابتدایی تولد