لیدی میل از چند هفته شروع کردین؟ بهترین زمان شروعش کیه؟

۴ پاسخ

واسه من سه ماهه دومم نوشت گفت باید بخورم ولی متاسفانه گرفتم اما مصرف نمیکنم خیلی خوشم نیومد از مزش بالا میارمش

هر زمان دکترت بگه بستگی به شرایط خودت و جنینت داره

من یک ماهه میخورم دکتر نوشت

بستگی ب نیازته اگه دکترت گفته بخور ک میتونی از ۲۵ هفته بخوری
خیلی وقتام اگه خیلی دیگ وزنش پایین باشه از همون هفته های پایین میخورن

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس روزهای ابتدایی تولد
مامان غزل و تودلی❤️ مامان غزل و تودلی❤️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گیسو وروناک مامان گیسو وروناک روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ماهیدا مامان ماهیدا روزهای ابتدایی تولد