۱۰ پاسخ

من از۲۸هفته میخورم ولی چون طعمش بده یه استکان صبح یه استکان هم شب.
خیلیا با لیوان میخورن ولی من نمیتونم چون واقعا طعمش بده

سلام خوبین
برا چی هس؟

از ۲۷

21 هفته

الان دو هفتس میخورم

من سه روزه میخورم .اخ به هیچ عنوان کاکائویی نگیر خیلی مزه اش بده

من از۲۷

فک کنم اگه وزن نی نی کم باشه دکتر تجویز کنه معمولا از هفته ۲۹ یا ۳۰

من از امروز

سوال منم هست 🙂.

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۱ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری