دوستان قرص امگا ۳شما کی میخورید

۱۲ پاسخ

نه قرص امگا۳نمیخورم بجاش ماهی زیادمیخورم

این قرص ب من داده

تصویر

دکتر گفته سه روز در میون بعد ناهار

هفته یدونه

از چند هفتگی قرص امگا داده به شما به من مولتی ویتامین داده

به من گفت بعدنهار

قرص امگابرای چیه تحت نظرپزشکم بمن امگاتجویزنکردن

بمن هنوز نداده دکتر حالا ۳۲هفته برم پیشش شاید بده نمیدونم

ی روز در میون

من دوبار در هفته میخورم بعد نهار. معمولا میگن با غذای چرب بخوری بهتر جذب میشه

بعد از نهار

همراه ناهار

سوال های مرتبط

مامان آروین
آوا مامان آروین آوا ۹ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان امیرعلی و آریا مامان امیرعلی و آریا هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان پرنسس مامان مامان پرنسس هفته سی‌وچهارم بارداری