۶ پاسخ

من ی ورق گرفتم‌از داروخانه نمیدونم بدون جیوه اس یا ن
جرعت نکردم بخورم

با ناهار

بعد از ناهار

قرص محلول در چربیه باید با غذا خورده بشه بهتر با وعده نهار باشه

بعد ناهار

من بعد غذا میخورم

سوال های مرتبط

مامان ديــــــــــار مامان ديــــــــــار ۱۰ ماهگی
مامانه زهرا مامانه زهرا قصد بارداری
مامان نـــــــــیلا🍒 مامان نـــــــــیلا🍒 ۹ ماهگی
مامان نورا دخملم مامان نورا دخملم هفته سی‌وهفتم بارداری