مامانا قرص امگا ۳ چجوری مصرفی میکنین؟

۱۲ پاسخ

تا یماه هر روز
الان شده هفته ای ۲تا

یه روز در میون

ب منم گفته هفته ای دوبار
ولی نگفت کیا

هفته ای دوبار

هفته ای یبار شبها میخورم

هفته ای دو قرص

در هفته دو بار بعد ناهار

هفته ای دوبار

یه روز در میون با ناهار

هفته ای دو بار . همراه ناهار

دکتر به من گفت دو روز در هفته بعد ناهار.

یه روز درمیون

سوال های مرتبط

مامان نیکان🥹 مامان نیکان🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان ديــــــــــار مامان ديــــــــــار ۱۰ ماهگی
مامان دلین بانو مامان دلین بانو ۱۲ ماهگی
مامان حسام 💙 مامان حسام 💙 ۸ ماهگی
مامان آراز مامان آراز هفته بیست‌ونهم بارداری