۱۷ پاسخ

من یه روز درمیون میخورم

از هفته 18 تا الان هرروز خوردم

من اصلا نمی‌خورم. دکترم نداده

قبلا هر روز الان دو ماهه که هفته‌ای یه دونه میخورم

من هر روز میخورم بعد ناهار

هنوز‌ که اضافه وزنی نداشتم

هفته ای ۳ تا

نه باعث چاقی نمیشه و برعکس باعث میشه بچه وزن بگیره به جای اینکه خودت وزنت بره بالا

به من دکترم نداده اصلا!

3روز در هفته

ب من گفته هر روز بخورم

دکتر به من گف میتونی یک روز در میان بخوری یا در هفته دوباره بعد ناهار که روغنی هست

من هرروز می‌خوردم بعد ناهار
.ن من اصلا چاق نشدم

من ازالان هفته ای دوتا

من از اولش تا الان هفته ای دوتا میخورم

دو تا در هفته

هفته ای ۲ تا

من 3 تا در هفته

سوال های مرتبط

مامان 💕دختری💕 مامان 💕دختری💕 هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان پرنسس مامان مامان پرنسس هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کارن و سورن مامان کارن و سورن ۴ سالگی
مامان لیموشیرین مامان لیموشیرین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری