قرص امگا ۳ میخورید برای وزن جنین خوبه؟

۴ پاسخ

من اول هفته ای سه تا میخوردم دکترم دیدم وزن نینی پایینه گفت هر روز بخور فک میکنم برای وزن و چربی دور شکمش بیشتر

برای وزن نیست میگن برای هوش جنینه

منم میخورم ولی نمیدونم ب وزنش ربطی داره یانه

من که میخورم ولی نمیدونم برای وزن جنین هست یا نه 🫠

سوال های مرتبط

مامان کارن و سورن مامان کارن و سورن ۴ سالگی
مامان سورنا🩵👶🏻 مامان سورنا🩵👶🏻 ۱ ماهگی
مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌وهشتم بارداری