خانما شما هم این قسمت کاهو رو میخورین😂😋؟!🥬

تصویر
۲۲ پاسخ

نه نیتراتش خیلی بالاست چیز مفیدی نیست

نه

بله 😂

میخوردم تا فهمیدم خوب نیست دیگه نمیخورم

میگن خوب نیس ولی من یکی دوبار تو بارداری خوردم خیلی خ شمزس

اصلا این کاهوعه بقیش علفه🤪

قبلا اره باردار شدم نخوردم دکتر گفت سرشار از نیترات هست

بله میخورم من 😅😅

کاهورو فقط بخاطر اون میخورم🤣

اینو نخور عزیزم نیترات داره و توی بارداری مضره.... دکتر گفت

نه میگن نیترات داره نخورید کلا خوشم هم نمیاد

اره من خیلی دوسدارم😋

تمام سم کاهو اینجا جم میشه عزیزم تو حاملگی نخوری بهتره

مگه باید بندازیم دور؟😂🤭🤣

اصل کاریشم همینه خیلی خشمزس

وای خیلی خوشمزه هست من که عاشقشم با سس میچسبه

وایی دلم رف براش😋😂

ارههههه😍

بله بسیار خوشمزس😁😍😂😂

خیلی خوشمزس

کاهو مزش به اینه😍

اره 😂

سوال های مرتبط

مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
مامان محمدعلی 💙 مامان محمدعلی 💙 ۴ ماهگی
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان روژین و یاسین مامان روژین و یاسین ۵ ماهگی
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آراز 👼🪽💙 مامان آراز 👼🪽💙 روزهای ابتدایی تولد