نه نیتراتش خیلی بالاست چیز مفیدی نیست
نه
بله 😂
میخوردم تا فهمیدم خوب نیست دیگه نمیخورم
میگن خوب نیس ولی من یکی دوبار تو بارداری خوردم خیلی خ شمزس
اصلا این کاهوعه بقیش علفه🤪
قبلا اره باردار شدم نخوردم دکتر گفت سرشار از نیترات هست
بله میخورم من 😅😅
کاهورو فقط بخاطر اون میخورم🤣
اینو نخور عزیزم نیترات داره و توی بارداری مضره.... دکتر گفت
نه میگن نیترات داره نخورید کلا خوشم هم نمیاد
اره من خیلی دوسدارم😋
تمام سم کاهو اینجا جم میشه عزیزم تو حاملگی نخوری بهتره
مگه باید بندازیم دور؟😂🤭🤣
اصل کاریشم همینه خیلی خشمزس
وای خیلی خوشمزه هست من که عاشقشم با سس میچسبه
وایی دلم رف براش😋😂
ارههههه😍
بله بسیار خوشمزس😁😍😂😂
خیلی خوشمزس
کاهو مزش به اینه😍
اره 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.