بچه ها شما هم کاهو زیاد میخورین

۶ پاسخ

آره من هر وعده میخورم قندم پایین بمونه

منم خیلی میخورم اهمیتی به حرف بقیه نمیدم

منم ویار دارم 😅 با شیره انگور میخورم کاهو خیلی دوس دارم

ن زیاد ولی گاهی میخورم.. ولی میگن خیلی خوبه👍

بله من میخورم چون کاهو وهکیج تنها سبزیجاتیه که معده م قبول میکنه،فکر نکنم تاثیری رو قیافه بچه بذاره

راست میگن بچه رشت می‌کنه

سوال های مرتبط

مامان ما🌛ان مامان ما🌛ان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هیراد مامان هیراد ۱۲ ماهگی
مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان امیرعباس و آراز مامان امیرعباس و آراز هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آرسام کوچولو مامان آرسام کوچولو ۲ ماهگی
مامان 🩵هایکا🩵 مامان 🩵هایکا🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ویهان تودلیم💙 مامان ویهان تودلیم💙 هفته سی‌وششم بارداری