اون بخاطر اینه که اب میخوری باهاش منم هر وخ اب میخورم ملق میزنه تو شکمم ربطی ب آسپرین نداره
ربطی نداره فرقی نمیکنه
چرا بد؟ حرکت بچه کلا چیز خوبیه😆
آسپرین کاری جز راحت کردن خونرسانی به جنین انجام نمیده
اسپرین برای اینه که از لخته شدن خون جلوگیری میکنه فقط با معده پر میخوری شاید فکر میکنی از اون باشه
نه بابا ربطی نداره
اره خوبه ، باعث خونرسانی بیشتر به جفت و جنین میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.