۵ پاسخ

اون بخاطر اینه که اب میخوری باهاش منم هر وخ اب میخورم ملق میزنه تو شکمم ربطی ب آسپرین نداره

ربطی نداره فرقی نمیکنه

چرا بد؟ حرکت بچه کلا چیز خوبیه😆
آسپرین کاری جز راحت کردن خونرسانی به جنین انجام نمیده

اسپرین برای اینه که از لخته شدن خون جلوگیری میکنه فقط با معده پر میخوری شاید فکر میکنی از اون باشه

نه بابا ربطی نداره
اره خوبه ، باعث خونرسانی بیشتر به جفت و جنین میشه

سوال های مرتبط

مامان شکلات🍫 مامان شکلات🍫 ۷ ماهگی
مامان آوای مامان🩷 مامان آوای مامان🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هیراد👶🩵 مامان هیراد👶🩵 ۷ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی