۱۰ پاسخ

دکترم به من گفت هر ۱۲ ساعت یکی بخورم

منم شب با هم میخورم

من شبا دوتا باهم میخورم

باهم میخورم

من شب باهم میخورم بعدشام

من شبی یکی میخورم روزا همش بیحالم سرم گیج می‌ره نمی‌دونم بخاطر همینه

من یدونه میخورم چرا شما‌دوتا میخوری؟

باید باهم بخوری

من روزی یکی میخورم باامپول انوکسا میزنم

من شب میخورم دوتا با هم

اگ سابقه خونریزی داشتی یکی صب بخور یکی شب اگ نداشتی دوتاش باهم بخور

سوال های مرتبط

مامان آوای مامان🩷 مامان آوای مامان🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری