قرص اسپرین شبی چندتا میخورید شب میخورین یا روز

۹ پاسخ

روزی دوتا صبا میخورم عصرا آمپول انوکسیپارین میزنم

عزیزم اگه دوست داری عضو یه گروه کوچیک خودمونی باشی به این آیدی تو بله پیام بده که عضو بشی
@shabnam405
این آیدی رو تو شخصی خودت تو بله بزن و سند کن تا به صورت لینک در بیاد و بهم پیام بده❤️

من روزی یدونه بعد ناهار میخورم

من روزی دو تا بعد از نهار میخورم

دکتر من گفته بعد ناهار

چرا ب من اسپرین نداده

شبی ۱البته من از این هفته قطع میکنم

شبی دوتا قبل خواب

روزی ۱ دونه، معمولا عصر یا شب

سوال های مرتبط

مامان آوای مامان🩷 مامان آوای مامان🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان حبه قند🩵👼🏻 مامان حبه قند🩵👼🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آلوچه 🍏🍓 مامان آلوچه 🍏🍓 ۱۰ ماهگی
مامان دلبرک 💗🐣 مامان دلبرک 💗🐣 هفته سی‌ودوم بارداری