روزی دوتا صبا میخورم عصرا آمپول انوکسیپارین میزنم
عزیزم اگه دوست داری عضو یه گروه کوچیک خودمونی باشی به این آیدی تو بله پیام بده که عضو بشی
@shabnam405
این آیدی رو تو شخصی خودت تو بله بزن و سند کن تا به صورت لینک در بیاد و بهم پیام بده❤️
من روزی یدونه بعد ناهار میخورم
من روزی دو تا بعد از نهار میخورم
دکتر من گفته بعد ناهار
چرا ب من اسپرین نداده
شبی ۱البته من از این هفته قطع میکنم
شبی دوتا قبل خواب
روزی ۱ دونه، معمولا عصر یا شب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.