قرص آسپرین چ موقع میخورین؟؟؟

۱۹ پاسخ

شبا قبل خواب میخورم چون انقد قرص دارما نمیدونم شمام مثل منید ؟ کلسیم . مولتی ویتامین ‌. ویتامین دی . و....

سلام آبجی جونم چطوری خوبی ،منم دکتر واسم تجویز کرد از هفته ۱۲بارداری بودم تقریبا شبها میخوردم

شب قبل خواب

من ساعتا ۶ـ۷

شب قبل خواب بهترین موقع هست

شبا قبل خواب گفته دکترم

قبل خواب میخورم

من صب میخورم و عصر

قبل خواب

به من گفتن ساعت ۷ تا ۸ شب بخورم.بارداری قبلی هم همینو گفته بودن

من قرص اسپرین ندارم دکتر نداده برای چیع باید بخورم یعنی؟

دکتر من گفت بهترین تایم 7 تا 9 شبه

من بعد شام

هرشب ساعت ۷

دکتر ب من گفت با ناهار بخور

بعد شام

هر شب ساعت ۱۰

صبح ۱ساعت بعد صبحونه

من اصولا بعداز نهار میخورم

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسرک🥰 مامان پسرک🥰 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامانم مامان مامانم هفته بیست‌وهفتم بارداری