خانما آسپرین چه موقع از روز میخورین ؟؟

۱۳ پاسخ

بعد از شام

من یدونه با ناهار یدونه با شام

من صبح ها میخورم مشکلی نداره کدوم تاثیر گزارش بهتره شب یا صبح

شب موقع خواب

شب میخورم

من شبا میخورم

شب ۲تا

شب بعد از شام

من شب موقع خواب تا معده درد نگیرم

من ظهرا یکی

به من گفته بعد از صبحانه یکی

من شبی دوتا بعد شام

دکتر به من گفته بود شب بخور

سوال های مرتبط

مامان حبه قند🩵👼🏻 مامان حبه قند🩵👼🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای هفته بیست‌ونهم بارداری