خانمهایی که قرص آسپرین میخورین .بعد شام میخورین یا موقع خواب؟

۱۵ پاسخ

اهان ممنون از همتون🤗

بمن گفته شبی یکی موقع خواب میخورم

ساعت خاصی ندارم روزی یه دونه میخورم

بعد شام میخورم دوتا

به من گفت عصرها جذبش بیشتره.منم شش غروب هفت غروب گاهی پنج بعدازظهر

بعدشام

اسپرین برای چی میخورید دکتر به من نداده که

قبل از خواب

دکترم گفته ظهر بعد از ناهار

بعد شام

من که موقع خواب میخورم

بعد شام

معمولا قبل از شام

من هرموقع یادم بیوفته میخورم

بعد شام

سوال های مرتبط

مامان مامان دلانا مامان مامان دلانا ۴ ماهگی
مامان مامان دلانا مامان مامان دلانا ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری