خانما این قرص عصرا میخورین یا بعد شام؟

تصویر
۸ پاسخ

من بعد صبونه میخورم پرگنازون

من بعد ناهار میخورم.

من با این قرص حالت تهوع و استفراغ گرفتم ، دکترم عوض کرد ، گفت به بعضیا نمی‌سازه

این مولتی ویتامین هست و اشتها اور من بعد از ناهار میخورم که زیاد بعدش گشنم نشه چون زود وزن اضاف میکنی

من بعد وعده غذایی،فرقی نداره برام،

من اینو همیشه بعد تایم صبحانه میخورم

یک روز درمیون به من گفت

من بعد از صبحانه

سوال های مرتبط

مامان مامان دلانا مامان مامان دلانا ۴ ماهگی
مامان آوای مامان🩷 مامان آوای مامان🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فرشته مامان فرشته هفته سی‌ودوم بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان محمدامین😍 مامان محمدامین😍 هفته بیست‌وششم بارداری