سلام مامانا امگا ۳ رو بعد نهار میخورین یا شام؟

۹ پاسخ

من بدظهرا میخورم

قبل نهار

بعد نهار میخورم

بین نهار باید بخوری بخاطر جذبش

رو جعبه نوشته بین غذا منم بین شام میخورم چون بین ناهار اکتی ناتال میخورم

بعد نهار

بعد ناهاربخور

بمن گفته یروز درمیون بعد ناهار بخورم

من چرابهم نداد....

سوال های مرتبط

مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دیارا مامان دیارا ۳ ماهگی
مامان آریامهر🩵🩵 مامان آریامهر🩵🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان حسام 💙 مامان حسام 💙 ۹ ماهگی