شما امگا ۳ رو هفته ای یه بار میخورین یا دوبار؟!

۱۱ پاسخ

دو بار میخورم

من پرگمام میخورم خودش امگا۳ داره دیگه جدا نمیخورم
روزی دوتا

من هرروز دکترم گف

چه مدلش میخورین

من دکترم تجویز کرده یک روز در میون میخورم

من یک روز در میون میخورم

دوبار

سه بار

دو ولی خب هرکسی بستگی ب نیازش میخوره

من یبار

یک روز در میون

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی ۵ ماهگی
مامان فرشته مامان فرشته هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان نیلماه 🌙🎀 مامان نیلماه 🌙🎀 ۱ ماهگی
مامان دیارا مامان دیارا ۳ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی