خانومایی ک هم هفته منین امگا ۳ میخورین؟

۱۲ پاسخ

بله عزیزم دوبار در هفته

آره هفته ای دوتا

من از ۱۳ هفته میخورم
سه روز یکی

بمن دکترم تازه داده یک روز در میون

از هفته ۱۹ یه روز در میون

هفته ای دوبار مصرف میکنم

من از هفته ۱۰ دارم میخورم

اره هفته ای یکی باید بخوری

نه ازبس میگن باعث بیش فعالی میشه ترسیدم نخوردم فقط پرینتال ، قرص آهن ، د 3 میخورم ، به جا امگا 3 هفته ای یکبار ماهی میخورم

من تازه دکتر واسم نوشت گفت یک روز درمیون بخور چون زیاد وزن اضاف نکردم

من شروع کردم یک‌هفته اس

من از هفته ۱۸ دکتر گفته بخورم

سوال های مرتبط

مامان نیلماه 🌙🎀 مامان نیلماه 🌙🎀 ۱ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۵ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دو هدیه خدا مامان دو هدیه خدا ۶ ماهگی
مامان دیارا مامان دیارا ۳ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان پسرمم مامان پسرمم هفته بیست‌وهشتم بارداری