خانومایی ک هم هفته ی منین چ داروهایی مصرف میکنید؟

۶ پاسخ

مولتی ویتامین ، اهن ، کلسیم ، امگا۳ و قرص تیرویید

اول مولتی ویتامین
کلسیم که خودش ۱۰۰۰ واحد ویتامین دی هم داره
و آهن
ولی من چون اصلا وزن اضاف نمیکنم دکترم بهم امگا داد و زینک

من آهن مولتی ویتامین د۳

چرا بعضیا اینقد زیاد قرص دارن 🧐

آسپرین
امگا ۳ هفته ای دوبار
ویتامین د ۳
گلوبیفر پلاس (اهن)
مگنیفورت فک کنم همون کلسیم باشه
منیزیم هم دکتر داده اسمشو الان یادم نیس
متفورمین هم بخاطر این ک قبلا تنبلی تخمدان داشتم میخورم
قرص تیروئید ناشتامیخورم
خلاصه روز ده تا قرص رو هم میخورو
زینک هم بعد صبحونه می‌خوردم دیگ نگرفتم
آمپول انوکسا هم میزنم

من آهن و مولتی ویتامین و کلسیم و امگا ۳ و د۳

ویتامین د.مولتی ویتامین. اهن

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته هجدهم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری