مامانا شما هم بزنج زیاد میخورین منظورم هر روز میخورین

۱۵ پاسخ

بله متاسفانه بخاطر همسر هرروز تقریبا برنج حالا گاهی ماکارونی ولی بعضی وقتا بخاطر خودم و تربیت بچه ها یه قابلمه تک نفره برنج میذارم یه چیز دیگه مثلاً سوپ آش کوکو عدسی اشکنه اینا برا خودمون درست میکنم

اره هر روز یه وعده برنج داریم

زیادیش واقعا چاق میکنه😑

متاسفانه بله اخه بادمجون برام خوب نیست مجبورم رو بیارم به طرف بدنج
مثلا شما غذای ارکی مثل سوپ ابگوشت تاس کباب مرغ یا تاس کباب با گوشت چرخ شده درست کن یا گوجه بادمجون یا کشک بادمجون یا انواع کو کو یا کتلت یا فلافل و فست فود
خلاصه اینا همه نونی ان

نه..دکترم گف هفته ای دو سه بار بخورم...وزنی به جنین نمیده و خودم بیخودی چاق میشم

ما ناهار ها برنج میخوریم چون اونطوری سیر نمیشیم😐

آره ما هم تقریبا هرروز برنج میخوریم چون من همسرم میگه باید حتما برنج باشه غذا

آره اگه برنج نخورم همش گشنمه نونی زیاد دوست ندارم هفته ای شاید یکی دوبار نونی باشه

تقریبا روز در میون چون معدم اذیت میکنه غذا های دیگه

نه اصلا بیشتر غذاهای آبکی میخورم و نونی

آره هر روز ناهار برنج استفاده می‌کنیم

هرروز ناهار گاها شام هم‌میخورم

اره هرروز نهار برنج میخوریم..چطور؟

سلام بله چون چیزی دیگه ای به معده ام نمیسازه

نه چون یبوست میگرم هفته ای دو بار

سوال های مرتبط

مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
مامان نی نی🧸🐣🍼 مامان نی نی🧸🐣🍼 ۶ ماهگی
مامان دیان..🤰🏻 مامان دیان..🤰🏻 ۶ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی