خانوما شما قرص امگا۳ رو هر روز میخورین؟

۱۷ پاسخ

هفته ایی دوبار

منم دکتر گفته هرروزبخور

ی روز درمیوون

هفته دوبار

هفته ای دوبار

هفته ای ۲بار دکترم گفت

دکتر من یک روز درمیان گفته بخور

هفته ای دوبار

من یک روز درمیون میخورم

من هفته ای دوتا چون اضافه وزن دارم نباید زیاد بخورم

عزیزم دکترت باید بهت بگه چون ازمایش هر کس با کس دیگه فرق داره

الان من چن روز درمیون بخورم؟؟

هفته ای سه بار

هفته ای دوبار یا یروز درمیون

قرص امگا 3 رو از چن هفته باید خورد؟ دکترم برای من نداده فقط مولتی و آهن داده.

هفته ای دوبار

من اره

سوال های مرتبط

مامان کاریان و کایلی مامان کاریان و کایلی ۱ ماهگی
مامان فرهان ‌و آوین مامان فرهان ‌و آوین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ❤تو دلی من❤ مامان ❤تو دلی من❤ هفته بیستم بارداری
مامان دیارا مامان دیارا ۳ ماهگی
مامان هلن مامان هلن روزهای ابتدایی تولد