خانوما قرص کلسیم و امگا۳ که میخورین معرفی کنید؟؟؟

تصویر
۱۱ پاسخ

کلسیم bone care میخورم ولی جدیدا گرونه شده همه جا هم نیست . امگا 3 هم اونی که روش با روبان بنفش یه قلب داره یک روز در میان .

امگا ۳ اینو

تصویر

کلسیم اینو میخورم

تصویر

من کلسیم برند یونی برن میخورم
امگا ۳ برام ننوشته دکترم

من تا ۱ ماه پیش « سوپراکل دی » میخوردم، بعدش دکترم تغییرش داد به «بُن مَكس».
قرص امگا ۳ هم یک روز در میون «بِهِستان» میخورم

من کلسی کر می خورم
امگا۳ برام ننوشته دکتر

امگا3 ، کلسیم ،😜😜.شوخی بود من کلسیم نمیتونم زیاد بخورم پهلوهام درد میگیره و شنیدم اگه مصرف شیر و ماست داشته باشید نیازی به قرصش نیست چون رسوب میکنه تو کلیه بچه باعث سنگ میشه .اما نمیدونم چقدر صحت داره اما ترسیدم و چون خودمم پهلو درد میشدم ادامه ندادم .شیر زیاد میخورم و لبنیات

من بجای امگا سه چند روزی یبار ماهی میخورم و قرص کلسیم و یروز درمیون میخورم

ایناس

تصویر

کلسیم سوپراکل
امگا ۳ به داروخونه بگو یه بسته امگا ۳ بدون جیوه بده

این قرص کلسیم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان نی نی🧸🐣🍼 مامان نی نی🧸🐣🍼 ۶ ماهگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آروین و راوین مامان آروین و راوین ۱ ماهگی
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌وهشتم بارداری