خانما شما کپسول امگا۳ رو تو این هفته چنتا میخورین؟

۱۱ پاسخ

هرروز

من قبلا روز در میون
الان هفته ای دوتا

من سه روز یکبار میخورم

من روزی ی دونه میخورم دکتر بهم گفت اگه هفته ی میتونی دوبار ماهی بخوری دیگه لازم نیس قرص امگا ۳بخوری

من هروز میخورم

یک روز درمیون

چرا دکترم ب من امگا ۳ نداده😕

ب من ندادن

دوبار

من روز درمیان

یکی

سوال های مرتبط

مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی🧸🐣🍼 مامان نی نی🧸🐣🍼 ۶ ماهگی
مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی
مامان کنجد عسلی🩷👶 مامان کنجد عسلی🩷👶 ۸ ماهگی
مامان ما🌛ان مامان ما🌛ان هفته بیست‌وهشتم بارداری