خانما شماهم امگا۳ رو هرروز میخورین ؟

۱۹ پاسخ

چرا به من نداد...چه تاثیری روی مادر و جنین داره‌.....؟؟

هفته ای دوبار

چرا پس من هر روز میخورم🤔

چرا من نمیخورم😐😂این بار باید از دکترم بپرسم

هفته ای ۳ بار

چرا بعضیا هفته دوسه بار میخورن بعضیا 😑

هر. شب میخورم

من هفته ای دوبار میخورم

بمن اصلا نداد

هفته دوبار

نه دوبار درهفته

هفته ای دوبار

هفته ای 2بار

هر سه روزی من میخورم

هفته ایی دوبار

هفته ای دوبار

من‌هفته ای دوبار میخورم

نه یه روز درمیون هرروز خوب نیس

نه یک روز در میون

سوال های مرتبط

مامان هیرک و تو دلی مامان هیرک و تو دلی ۹ ماهگی
مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 💝آنا🧚‍♀️ مامان 💝آنا🧚‍♀️ ۸ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان فرهان ‌و آوین مامان فرهان ‌و آوین هفته سی‌ام بارداری
مامان نی‌نی مامان نی‌نی ۹ ماهگی